Paramaribo-o-o - Reisverslagen van Esmée - WaarBenJij.nu Paramaribo-o-o - Reisverslagen van Esmée - WaarBenJij.nu
Paramaribo-o-o

Voor mijn minor zit ik 3 maandjes in Suriname. Daarna ga ik door naar Aruba, Cuba en Curacao om vakantie te houden.

Recente Reisverslagen:

18 September 2017

Feest, dolfijnen en bakkabana's

14 September 2017

Kennismaking bij mijn stage

13 September 2017

Eerste dagen in SU

04 September 2017

Ready for take-off!
Esmée

Hiii! Voor mijn vierdejaars minor zit ik op dit moment in Suriname. Heeeel vervelend natuurlijk. En op deze blog wil ik iedereen die mij wil volgen up to date houden van wat ik hier allemaal doe. Dus lees lekker mee en wordt ook verliefd op dit mooie land net als ik :)

Actief sinds 19 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4542

Voorgaande reizen:

07 September 2017 - 30 December 2017

Paramaribo-o-o

Landen bezocht: